Výměna stávajících domovních zvonků (venkovní panel a vnitřní telefony_ viz přílohy) za digitální pro 24 bytových jednotek.Dále realizaci čipových el.samozamykacích zámků u vchodových dveří (dvoje dveře),včetně centrální evidence odemknutí a zamknutí dveří.Hlavní dveře jsou plastové.
Hlavní požadavek_rychlé jednání.
Závěrem : nikomu bych už nedoporučil práci od firmy TESKA a v žádném případě už nedal peníze předem.
Dobrý den,
opět se vracím po pár měsících k hodnocení firmy "TESKA". Shrnu to do pár vět. Pan Teska je !!!! PODVODNÍK !!!! Zakázku s problémy a výmluvami nějak začal,ale nedokončil. Práce zahájil minulý rok v 12 měsíci a do dnešního dne tj .21.3.2012 jí nedokončil (práce byla dle jeho odhadu tak na 5dní). JE NEZVĚSTNÝ. Vybral od nás zálohu ve výši 60% celkové ceny,udělal půlku a nezaplatil dodavatelské firmě ani korunu za částečně dodané komponenty pro naši realizaci v domě. Vůbec nebere telefon a ani jinak nekomunikuje. Tak jsme pana TESKU předali právníkovi. Pan Teska kazí všem dobrým řemeslníkům reputaci. Pana TESKU UŽ NIKDY !!!!!Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Výborně, děkuji. Chápu že zákazník asi není nadšen z prodloužení termínu dokončení zakázky, ale toto snad nebylo nutné. Záloha 60% byla požadována ne z důvodů nedostatků financí, ale z důvodu poměru materiál/práce na této zakázce. Ani takto vysoká záloha stejně nepokryla celkovou cenu materiálu. Bez záloh od určité výše zakázky nepracuji díky ne zcela dobrým zkušenostem. I přesto byl materiál objednán ještě před jejím obdržením. První dodávka z Tesly Stropkov obsahovala vše potřebné k výměně DT, což se také dne 9., 10, a 12.12. stalo. Hlavní část práce byla provedena na přání zákazníka v sobotu, dokončena v pondělí podle přítomnosti nájemníků. Prázdný modul pro nedodanou čtečku v tablu byl mnou zaslepen provizorně kartonem který někdo na fotce odstranil, stejně tak část vlevo od tabla. Ta byla v plánu zazdít po kompletním zprovoznění systému kvuli případnému přístupu ke kabelům. Myslím že nebyl důvod k nespokojenosti, přinejmenším mi nebylo nic vyčteno. Druhá dodávka z Tesly obsahovala nesprávnou jednotku OPJ (bez možnosti sítového připojení), programovací jednotku a 81 čipů ze sta objednaných. Neobsahovala ani jednu čtečku. Chyba se stala u dodavatele, což mohu lehce dokázat jeho omluvným mailem. Na tento problém byl zákazník upozorněn. Dodávka správné OPJ a čtečky čipů byla zástupcem Tesly Stropkov stanovena na cca. 6 týdnů, což chápu že je dost. Toto jsem věděl až od cca. 20.12.2011. Před tímto problémem jsem nikdy s tímto dodavatelem neměl jakýkoliv problem. Vzhledem k svátkům však byla komunikace s kýmkoliv poměrně zdlouhavá a ne každý fungoval i v týdnu od 27.12. do 30.12. Navrhl jsem náhradní řešení od jiné firmy, dokonce i za o něco nižší cenu ve stejné kvalitě. Místo toho tato reference. Nevím jestli je to reakce na můj mail, nebo jestli zákazník referenci napsal ještě před jeho přečtením. Dnes jsem od zákazníka ve 22:35 dostal sms že se mám zítra ozvat a chvilku poté přišla tato reference. Každopádně dokážu pochopit že se zákazník cítí podveden, po přečtení některých zdejších příběhů se mu nedivím. Ovšem já podvodník nejsem, na trhu jsem od r. 1995 a i když ne vždy se vše povede, výrazně převládají spokojení zákazníci. Pro některé již pracuji více než 10 let, což by při zákazníkem popisovaném průběhu zakázek asi bylo těžko možné. Zakázku samozřejmě chci dodělat. Už jen proto že v současné chvíly mě materiál stál (vč. DPH) víc něž těch 60% zálohy i když ne všechen byl fyzicky dodán. Rád bych ještě dodal že na zakázce se naposledy pracovalo (kabeláž právě pro čipové jednotky) 21.12. což do 3.1. rozhodně neni 21 dní ale 8 pracovních dnů. Petr Teska