Hodinový manžel Trutnov, Petr Č.

motto

Spokojený zákazník je dobrý zákazník.Levné opravy za rozumnou a dostupnou cenu pro každého.

o dodavateli

Provádím drobné opravy,údržby a montáže v domacnostech,chatach,firmach.Dále i údržbu motorových vozidel a čtyřkolek

Více o dodavateli…
Zadat poptávku dodavateli

Naše reference

5
hodnocení
?
5x kladné
0x záporné
0
ukázek práce
?
5x
Ověřeno

Vykopání kořene po tůji

Údržba zahrad, Červený Kostelec, okr. Náchod
popis zakázky
celkové hodnocení

Montáž kuchyně IKEA

Hodinový manžel, Tanvald, okr. Jablonec nad Nisou
popis zakázky
celkové hodnocení

Odvoz 20 kusů střešních tašek (eternit)

Hodinový manžel, Horní Brusnice, okr. Trutnov
popis zakázky
celkové hodnocení

Zakrytí komínu,nátěr střechy,

Hodinový manžel, Červený Kostelec,Stolín - okr. Náchod
popis zakázky
celkové hodnocení

Instalování stropního ventilátoru se světlem

Hodinový manžel, Dvůr Králové nad Labem, okr. Trutnov
popis zakázky
celkové hodnocení

O dodavateli

motto

Spokojený zákazník je dobrý zákazník.Levné opravy za rozumnou a dostupnou cenu pro každého.

popis

Provádím drobné opravy,údržby a montáže v domacnostech,chatach,firmach.Dále i údržbu motorových vozidel a čtyřkolek

Otázky & odpovědi

V čem si myslíte, že jste nejlepší?

Drobné opravy v domácnosti...

Jaký typ práce děláte nejraději?

Nejraději montuji nový nábytek a mám také rád práce na zahradě.

Na jakou Vaši dokončenou zakázku jste nejvíce pyšní?

To se nedá přesně určit.Každá zakázka je jiná a i když se to kolikrát třeba i opakuje je to pokaždé něco jiného.Je to různorodá práce.

Jak vypadá váš ideální klient?

Ideální klient neexistuje nebo jsem ještě na něj nenarazil.

Jakým zakázkám se vyhýbáte?

Žádným zakázkám se nevyhýbám,ale preferuji zakázky na které stačím a jsou v mém oboru.

Jakou radu byste dali zákazníkovi, který poptává zakázku ve Vašem oboru?

Určitě by neměl chybět popis zakázky, co se požaduje a nejlepší by bylo na sebe zanechat telefonní kontakt pro rychlejší vyřízení poptávky.

Používáte nějaké nové / zajímavé technologie nebo postupy, které klientům doporučujete?

Ano.Snažím se sledovat různé novinky a postupy a po té je aplikovat při práci.

Na co by zákazníci neměli zapomenout když Vám zasílají poptávku?

Zákazníci by neměli zapomenout určitě na telefonní kontakt na sebe popřípadě email či jiné spojení.

Pracoval/i jste pro nějakého zajímaveho klienta?

Ano.Několik takových klientů již v minulosti také bylo.

Co Vás nejvíce motivuje na Vaší práci?

Nejvíce mě motivuje na mé práci to , že mohu někomu pomoci a pocit z dobře vykonané práce.

Co byste vzkázali Vasim potenciálním zákazníkům?

Rád bych jim vzkázal, ať určitě napíšou a najdeme spolu nějaké řešení jejich zakázky .Na všem se dá domluvit.

Co děláme

Počty našich nabídek v jednotlivých kategoriích

Další kategorie, kterým se věnujeme

Kde pracujeme

Sídlíme: Trutnov

Dojíždíme za zákazníkem až: 150 km

dojíždíme za zákazníkem
nerealizujeme zakázky na dálku
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.
Dodavatel
Reference
Dosah
dodavatele
Vaše
poloha

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30
Petra Průdková

aktuálně vám pomůže

Petra Průdková
778 468 024