Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Poptávám výrobu a montáž skleněných zad kuchyňské linky, která jsou atypická (ne pouze obdlník).
Podle nákresu přiloženého v příloze jsou patrné rozměry a vzhled kuchyně.
Sklo by mělo být 6mm silné, pravděpodobně kalené (dle doporučení) a lakované (barva RAL).
Realizace možná ihned.
PS: Jsme nároční na přesnost a pečlivost
Hodnocení práce zákazníkem:
Ve výsledku po půlročním dohadování a čekání jsme s výsledkem spokojeni.
Výroba obkladu byla zadána v polovině prosince s přislíbením, že do měsíce bude hotové. Po dvou měsících dohadů a planých slibů o dodání od pana Pihery přijeli řemeslníci namontovat skleněný obklad, ovšem bez zabroušených hran (bylo to asi příliš složité) a ne příliš kvalitně provedeném nástřiku barvy. Po zjištění, žei přes dodání přesných šablon, podle kterých bylo možné sklo nařezat, jsou v rozměrech a výřezech nepřesnosti, které by bránily namontování obkladu na stěnu, jsme vše vrátili k přepracování. Následovaly tři měsíce dohadování a planých slibů pana Pihery, který dokázal v jedné větě říct, že sklo je již připravené k nalakování (nařezáno, zakaleno) a ve druhé, že dodání bude až podle toho, kdy jej zakalí. Pan Pihera nedokázal nikdy dodržet nic z toho, co slíbil.
Při druhém zpracování obkladu vše bylo prováděno jinými firmami, které pan Pihera oslovil ke zpracování. Což ve výsledku bylo dobře. Partner byl po zabroušení hran a také po nalakování barvy vyzván ke kontrole, zda je to tak v pořádku. V polovině května přijeli konečně sklo nalepit na zeď.
Cena byla dodržena, s kvalitou jsme nakonec spokojeni, ale za ten stres a desítky telefonátů nám to snad ani nestálo.
Pro tu špatnou komunikaci, kdy "Nic není problém a do pátku to bude hotové" a pro špatné první provedení, kdy to asi zkoušeli zda to tak projde...dávám toto hodnocení.Více...
Výroba obkladu byla zadána v polovině prosince s přislíbením, že do měsíce bude hotové. Po dvou měsících dohadů a planých slibů o dodání od pana Pihery přijeli řemeslníci namontovat skleněný obklad, ovšem bez zabroušených hran (bylo to asi příliš složité) a ne příliš kvalitně provedeném nástřiku barvy. Po zjištění, žei přes dodání přesných šablon, podle kterých bylo možné sklo nařezat, jsou v rozměrech a výřezech nepřesnosti, které by bránily namontování obkladu na stěnu, jsme vše vrátili k přepracování. Následovaly tři měsíce dohadování a planých slibů pana Pihery, který dokázal v jedné větě říct, že sklo je již připravené k nalakování (nařezáno, zakaleno) a ve druhé, že dodání bude až podle toho, kdy jej zakalí. Pan Pihera nedokázal nikdy dodržet nic z toho, co slíbil.
Při druhém zpracování obkladu vše bylo prováděno jinými firmami, které pan Pihera oslovil ke zpracování. Což ve výsledku bylo dobře. Partner byl po zabroušení hran a také po nalakování barvy vyzván ke kontrole, zda je to tak v pořádku. V polovině května přijeli konečně sklo nalepit na zeď.
Cena byla dodržena, s kvalitou jsme nakonec spokojeni, ale za ten stres a desítky telefonátů nám to snad ani nestálo.
Pro tu špatnou komunikaci, kdy "Nic není problém a do pátku to bude hotové" a pro špatné první provedení, kdy to asi zkoušeli zda to tak projde...dávám toto hodnocení.Více...
Ověřené hodnocení
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.