Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
oprava převodovky kdy neseděl ani termín,ani cena,ani kvalita a hlavně vše doprovázelo absolutně nesolidní,arogantní a drzé chování
Hodnocení práce zákazníkem:
přidám se. Měl jsem v AT Autoservisu v opravě dva vozy. První - VW Passat,tam oprava proběhla vcelku v pořádku,jen mi v servisu někdo ukradl navigaci z kastliku. Ale je to moje chyba,nemám ji tam nechávat. Druhá oprava - Caravella,to byl fakt horor. Auto jsem tam vzhledem k posledním zkušenostem dávat do opravy fakt nechtěl dávat,navíc mě od toho odrazovalaspousta lidí kteří s nimi měli špatné zkušenosti. Já,vzhledem k tomu, že prodáváma auta a je pro mě důležitý termín, jsem jim uvěřil že na opravu mají čas,neposlouchal jsem svůj mozek a auto tam odvezl. Abych to maximálním možným způsobem zkrátil. Původně domluvený termín 14 dní se nakonec prodloužil na cca 2.5měsíce. Původně domluvená cena 48tis se nakonec dostala až na 71tis. Mimochodem jsem dle faktury opravil jak opravu a vyčištění stávajícího rozvaděče,tak koupi nového,vše samozřejmě v plné výši. Auto jsem si nakonec odvezl. Tedy odvezla ho odtahovka,a až při skládání jsem si všimnul že je poškrábaný celý bok,odpředu dozadu. Pan Kučera,pracovník servisu, mi sdělil,že se jim to občas stane,protože auta nemají kde parkovat a že mu ho tam mám dovézt zpět a oni jej přes pojišťovnu nechají nastříkat. Protože jsem nechtěl čekat další měsíc,zainvestoval jsem opravu ze svého,mávnul jsem nad tím rukou. Nad čím jsem ale rukou nemávnul byl fakt,že po ujetí necelých 100km se převodovka znovu ozvala. Auto jsem tam tedy odtahovkou poslal zpět,a čekal. Za dva dny mi zavolal nějaký nástupce pana Kučery s tím,že auto je hotové,a že byly zoxidované kontakty na řidicí jednotce převodovky,že jsem si to měl udělat sám. Tak jsem pro auto poslal zaměstnance. Ten přijel a slušně se zeptal,zda by byl servis ochoten se podílet na ceně za odtah auta v rámci záruky. Bylo mu řečeno toto, a to doslova: "na to mladý pane zapomeńte,naopak to vy mi dáte 1000kč za vyčištění kontaktů" Když jsem se ohradil,že přeci není normální,aby po opravě převodovky za celkovou částku 71tis, a po její kompletní montáží a demontáži a generálce auto přestane jezdit kvůli zoxidování kontaktů, mi bylo řečeno,že tedy těch tisíc korun nechtějí,ale ať si auto zbalím a odjedu a už se tam nikdy neukazuji. Pán si asi myslel že mi dělá extra velkou radost když můžu platit odtah z Děčína do Prahy. Že mi dělá radost když si kupuji novou navigaci proto,že tu starou mi někdo ukradl. Že mi dělá radost že bez jakékoliv předchozí domluvy jsem musel ze zahraniční dovolené přes telefon posílat dvacetitisícovou zálohu na náhradní díly,které by AT jinak neobjednal. Že mě baví na opravu čekat téměř čtvrtk roku. Že mě baví zbytečně platit lak auta který mi poškrábal někdo jiný. A že mě baví ještě nakonec při vyřízení reklamace poslouchat nějakého nekňubu,který mě skoro pošle do prdele jen proto,že mu nechci zaplatit něco co měl udělat už dávno. Ubezpečuji všechny potencielní klienty,že za celý život jsem se s tak arogantním a nesolidním jednáním nesetkal. Pan Kučera,který ve firmě pracoval loni sice nebyl pánem situace a nedalo se mu moc věřit,ale alespoň byl slušný. Kdežto ten frajer co tam je po něm,nevim jak se jmenuje,to je vrchol arogance. Teď se jen modlim, abych tam nemusel znovu,protože se ukáže že se na rychlostce vysype něco dalšího,na co zapomněli. I když se obávám,že nějaká návštěva mne tam ještě čeká. Snad se pletu.Jiří DusilVíce...