Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Dobrý den,
hledám zkušeného řemeslníka, který by mi opravil nečalouněnou dřevěnou židli ("polokřeslo") Thonet - není příliš poškozená, ale potřebuje zpevnit a povrchovou úpravu. Termín není rozhodující, nejde ale asi o rozsáhlou práci. Děkuji.
Hodnocení práce zákazníkem:
Jednání sympatické, dohodnutý termín dodávky se sice asi dvakrát odsunul, ale na zakázku jsem nespěchala a oprava probíhala během dovolených, takže jsem zdržení chápala, i když bych dala přednost tomu, dohodnout si pozdější termín a dodržet ho. Židli firma zpevnila, povrchová úprava bohužel není dokonalá, lak není zcela hladký a drží se na něm prach, po dodávce také židle potřebovalapoměrně dlouho "vyvětrat"; jen mě mrzí, že na rozdíl od původních Thonetek je povrch lesklý. Příště bych si nastudovala způsoby povrchové úpravy tohoto typu židlí a byla bych zcela explicitní ve svých požadavcích na výsledný vzhled, nespoléhala bych automaticky na obeznámenost firmy. Každopádně to ale je pěkný zachráněný kus nábytku a patrně se časem i "osahá" dohladka a příjemné patiny.Více...
Ověřené hodnocení
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.