potřeboval bych opravit zasklení dvou interiérových dveří SAPELI, typ Exlusiv 31, folie buk, sklo Masterpoint čiré. Jedny dveře mají prasklé sklo slepené izolepou, druhé dveře z důvodu nehody nemají sklo vůbec. Na těchto dveřích však chybí na jedné mřížce z lišt spodní část, druhou mřížku mám mám schovanou (viz foto)
Prosím o nacenění opravy. Pokud by bylo sklo příliš drahé,mohlo by být jiné, ale aby byla zachována neprůsvitnost dveří.
Díky
Tomáš SoukopVíce...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
30.7. došla poptávka na zasklení dvou interiérových dveří, na kterou jsem ihned zareagoval dotazem o jaké míry skel se jedná 31.7. došlo zákazníkem upřesnění. Jednalo se o ornamentní sklo Masterpoint čiré Pokoušel jsem se ihned v dobré víře poptat u třech sklářů, zda tento ornament skel mají a čekal jsem na jejich odpověď. Bohužel všichni dodavatelé mi odepsali, že uvedené sklo nevedou. 04.08. jsem poslal zákazníkovi nabídku s jinými tyty skel, ale nedalo mi to a hledal jsem totožné sklo ještě u další sklářů, poněvadž sklo bylo i v dalších dveřích a chtěl jsem, aby byl zákazník spokojen a neměl v interiéru skla rozdílná (nevypadalo by to dobře…všechny dveře jsou usazeny u sebe). Tuto skutečnost jsem napsal 04.08. zákazníkovi „ještě, prosím, vydržte, pokouším se sehnat sklo, co ve dveřích máte, abyste neměl v každých dveřích skla jiná“. 05.08. jsem totožné sklo sehnal a cenu poslal zákazníkovi. Souhlasil. Na realizaci jsme se domluvili 10.08. (zákazník měl dovolenou). Dále jsme řešili poškozenou okrasnou mřížku. Sdělil jsem mu, že nevím, zda bude v mých silách ji u dodavatele dveří SAPELI sehnat, ale že se pokusím, jak je mým zvykem, vyřešit. Při realizaci jsem před zákazníkem volal dodavateli dveří SAPELI. Chtěli dohledat smlouvu. Zákazník mi smlouvu předložil, ale byla na dveře jiné. Nakonec jsme se dohodli, že mřížky řešit nemám, že si zákazník vyřeší sám, že má zdroj na nějakého svého známého stolaře či truhláře. Byla to jen moje dobrá vůle řešit, ale nikde na webových stránkách nemám uvedeno, že se zabývám truhlářskými výrobky. Je mi líto, že jsem zákazníka znepokojil pomalejší domluvou, ale opravdu nebylo v mých silách jednat rychleji, poněvadž i reakce sklářů byla pomalá (musel jsem se navíc připomínat). V dobrém úmyslu jsem hledal pro zákazníka nejvhodnější řešení. Nakonec se hodnocením ukázalo, že nejvhodnější bohužel nebylo. Zde platí rčení: „Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán“ nebo "Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem". Jiří Pitour