Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Rekonstrukce koupelny a WC - vydlaždičkování, osazení vanou, umyvadlem, příslušenstvím, instalatérské a malířské práce
Hodnocení práce zákazníkem:
K rekonstruci koupelny a WC v panelákovém bytě jsme si objednali p. Hanzlíka. Pan Hanzlík působil relativně solidním dojmem a z jeho slov bylo zřejmé, že rozumí své práci. To se v průběhu prací sice potvrdilo, ale zároveň se objevila řada menších i větších problémů, díky nimž vzájemná komunikace utrpěla povážlivé trhliny. Práce jsme nasmlouvali na léto 2015, podle smlouvyměla být provedena během 14 dní. Termín dodání díla byl nakonec zpožděn o více než 2 týdny. Objem prací, které byly sjednány nad rámec původní smlouvy (malování kuchyně apod.), tento skluz podle našeho názoru neospravedlňoval. Naopak jsme zaregistovali značné prostoje a zpoždění ze strany zhotovitele; práce nezřídka bývaly započaty až pozdě odpoledne. Během značné části dne, se řemeslníci nacházeli na neznámém místě a my jsme se jenom mohli dohadovat, zda p. Hanzlík pracuje též i na jiné zakázce, či někde shání materiál.
Již v průběhu práce se vyskytlo několik nepříjemností. Pan Hanzlík se svými dvěma pomocníky zapomněli zavřít hlavní uzávěr vody a kapající voda z trubky vytopila sklep nacházející se bezprostředně pod bytem. Zapojení brusky s příliš vysokým příkonem způsobilo výpadek proudu ve třetině bytů v celém domě. Rozvody pak musel zkontrolovat a zapojit elektrikář, vznikl tak výdaj ve výši 2000 Kč, který pan Hanzlík odmítl uhradit. Pak došlo k další nešťasné události. Pan Hanzlík nám ztratil klíče. To se samozřejmě stát může a také p. Hanzlík uznal zodpovědnost a ochotu se podílet na úhradě škody. Dohodli jsme se, že p. Hanzlík zakoupí nové klíče a taktéž z bezpečnostních důvodů novou vložku do dveří. On souhlasil, ale vzápětí se nabídl, že výměnu provede sám. To však bylo evidentně nad jeho síly a když údajnou "výměnu na 15 minut" během 3 hodin vzdal s tím, že nesedí počet závitů, upozornili jsme ho, že pověříme odbornou firmu. Celkové náklady ve výši 2000 Kč jsme pak odečetli od fakturované ceny. Tím vzájemné vztahy bohužel zaznamenaly strmý obrat k horšímu.
Navzdory značným problémům v komunikaci je výsledná práce poměrně kvalitní - zejména rekonstrukce koupelny působí celkově solidním dojmem. Naneštěstí ale máme pochybnosti o kvalitě některého materiálu; pan Hanzlík nedodal žádné faktury, což ospravedlňoval slevou na dani. Např. typ nakoupené vany lze ale běžně na Internetu transparentním způsobem sehnat za srovnatelnou nebo nižší cenu, než která nám byla účtována. Nyní jsme nuceni reklamovat přes zhotovitele, což je dost obtížné vzhledem k problém ve vzájemné komunikaci. Např. při reklamaci splachovadla předvedl dost neurvalé chování, načež si účtoval 400 Kč za dopravu a práci, což je u záručních oprav dost kontroverzní praktika. Přestože byla zakázka dovedena do úspěšného konce, vzhledem k uvedeným problémům pana H. na tak rozsáhlé práce doporučit nemůžeme. Pan Hanzlík má sice letité zkušenosti, ale jeho roztržitost, neustálý nedostatek času a neochota sebereflexe komplikují rozumnou spolupráci.Více...
Již v průběhu práce se vyskytlo několik nepříjemností. Pan Hanzlík se svými dvěma pomocníky zapomněli zavřít hlavní uzávěr vody a kapající voda z trubky vytopila sklep nacházející se bezprostředně pod bytem. Zapojení brusky s příliš vysokým příkonem způsobilo výpadek proudu ve třetině bytů v celém domě. Rozvody pak musel zkontrolovat a zapojit elektrikář, vznikl tak výdaj ve výši 2000 Kč, který pan Hanzlík odmítl uhradit. Pak došlo k další nešťasné události. Pan Hanzlík nám ztratil klíče. To se samozřejmě stát může a také p. Hanzlík uznal zodpovědnost a ochotu se podílet na úhradě škody. Dohodli jsme se, že p. Hanzlík zakoupí nové klíče a taktéž z bezpečnostních důvodů novou vložku do dveří. On souhlasil, ale vzápětí se nabídl, že výměnu provede sám. To však bylo evidentně nad jeho síly a když údajnou "výměnu na 15 minut" během 3 hodin vzdal s tím, že nesedí počet závitů, upozornili jsme ho, že pověříme odbornou firmu. Celkové náklady ve výši 2000 Kč jsme pak odečetli od fakturované ceny. Tím vzájemné vztahy bohužel zaznamenaly strmý obrat k horšímu.
Navzdory značným problémům v komunikaci je výsledná práce poměrně kvalitní - zejména rekonstrukce koupelny působí celkově solidním dojmem. Naneštěstí ale máme pochybnosti o kvalitě některého materiálu; pan Hanzlík nedodal žádné faktury, což ospravedlňoval slevou na dani. Např. typ nakoupené vany lze ale běžně na Internetu transparentním způsobem sehnat za srovnatelnou nebo nižší cenu, než která nám byla účtována. Nyní jsme nuceni reklamovat přes zhotovitele, což je dost obtížné vzhledem k problém ve vzájemné komunikaci. Např. při reklamaci splachovadla předvedl dost neurvalé chování, načež si účtoval 400 Kč za dopravu a práci, což je u záručních oprav dost kontroverzní praktika. Přestože byla zakázka dovedena do úspěšného konce, vzhledem k uvedeným problémům pana H. na tak rozsáhlé práce doporučit nemůžeme. Pan Hanzlík má sice letité zkušenosti, ale jeho roztržitost, neustálý nedostatek času a neochota sebereflexe komplikují rozumnou spolupráci.Více...