Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Dobrý den,
během července plánujeme rekonstrukci koupelny v paneláku na Barrandově na Praze 5. Koupelna je zděná a je spolu se záchodem. Záchod by jsme chtěli od koupelny úplně oddělit, tj. dveře zvlášť jak do koupelny tak i na záchod. V koupelně chceme nové obklady, vanu, umývadlo, na záchod nové obklady a mísu, dveře + malování. Preferujeme "standardní" materiál, ani neto nejlevnější ani luxusní. V příloze je orientační plánek koupelny.
Prosím o cenovou nabídku i s možným orientačním termínem. Děkuji.
BlinkováVíce...
během července plánujeme rekonstrukci koupelny v paneláku na Barrandově na Praze 5. Koupelna je zděná a je spolu se záchodem. Záchod by jsme chtěli od koupelny úplně oddělit, tj. dveře zvlášť jak do koupelny tak i na záchod. V koupelně chceme nové obklady, vanu, umývadlo, na záchod nové obklady a mísu, dveře + malování. Preferujeme "standardní" materiál, ani neto nejlevnější ani luxusní. V příloze je orientační plánek koupelny.
Prosím o cenovou nabídku i s možným orientačním termínem. Děkuji.
BlinkováVíce...
Hodnocení práce zákazníkem:
Rekonstrukce koupelny a WC mělo proběhnout koncem července 2016, nedostatky provedené práce řešíme dodnes... Komunikace s panem Hochmalem byla ze začátku bez problému, zdál se nám velice vstřícný, nic nebyl problém, pomáhal nám v plánování i v nákupu potřebného materiálu. Bohužel k nám přivedl pomocnou sílu, pána, který moc dobře nerozuměl ani nemluvil česky a neměl smysl pro kvalitní práci.Asi po týdnu práce se nám začalo byt podezřelé, že některé věci jsou nedodělané, křivé, odfláknuté. Nejdřív jsme p. Hochmala na nedostatky upozornili velice opatrně a když po dalších dnech z něho vylezlo, že u nás v podstatě dělá skoro všechno ten druhý pán, protože on musí nakupovat věci a potřebuje shánět i další zakázky, tak jsme ho požádali, aby rekonstrukci dokončil sám, o pomocnou sílu jsme už nestáli. Souhlasil, práci "dokončil" sám s tím, že na konci se objevili takové nedostatky, které nešli jen tak opravit, měl veliký časový skluz, takže dalších 6 měsíců k nám chodil a škrábal na hlavě, jak to udělat. Komunikace s nim byla už velice nepříjemná, manželovi často nebral telefon, několikrát pár hodin před dohodnutým termínem zrušil schůzku. Trpělivost nám došla koncem roku, jeho přístup napravit, co pokazili nás totálně znechutil. "Vynutili" jsme slevu za nepovedené věci (píšu si vynutili, protože on sám nemyslel, že by to bylo třeba). Největším problémem p. Hochmala je to, že se moc přeceňuje a bere i zakázky, na které nemá síly, zkušenosti a vědomosti... Do budoucna máme veliké ponaučení: vše kontrolovat, nespoléhat na "odborníka".Více...
Ověřené hodnocení
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.