Na casti zahrade (pravouhly trojuhelnik o rozmerech odvesen cca 4,5m x 4m) chceme drobne srovnat povrch, oddelit ho od travniku a vysypat kaminky (ci si nejakou jinou upravu nechat doporucit).
Duvodem je, ze pro hluboky stin zde neroste trava a nechceme tam mit holou zem, ktera se po desti meni v blato.
Ad 1 - realizator si prinesl kratsi obrubnik - i kdyz pred realizaci si vsechno nameril. coz jsem nakonec akceptoval - byt clovek z toho neni uplne stastny. Navic realizator se snazil napravit situaci tim, ze nam kolem obrubni,ku dosel travu i kdyz to nebylo v poptavce.
Ad 2 - a to je dulezitejsi - detise po kaminkach jednou prosly a z pod kaminku zacala lezt geotextilie, takze ted couha vsude mozne. Kdykoliv se na to podivam, tak me to rozcili. Nevim kde je chyba - bud malo kaminku, nebo se mela geotextilie lepe vypnout. snazil jsem se to opravit - ale musi se to asi cele predelat. Kdyby se po povrchu nechodilo a nehraly si tam deti, tak by to asi fungovalo. Ale imo i z prilozeneho obrazku k zakazce je jasne, ze se povrch bude pouzivat a ze si na nem budou deti hrat.
Termin a i cena byly dodrzeny.
K vasemu vyjadreni bych doplnil, ze obsahuje lzi ohledne platby. Jednak jsem vam posilal zalohu ve vysi 3k, kterou jste pozadavali mailem - mohu opet dolozit - a tu jsem posilal ze sveho uctu 19.9. 2016. Zbytek 4 890 KC jsem posilal ze sveho uctu 29.9. 2016. Oboji jsem schopen prokazat na vypisu sveho uctu. Realizace probehla 23.9. 2016 takze o nejakych platebnich problemech nemuze byt ani reci. Prosim administratory nejremeslniku,cz aby zasahli proti temto lzivym tvrzenim, ktera lze snadno prokazat. Vypisy z uctu i veskerou mailovou komuinikaci mohu zaslat obratem!
Zakazka nebyla realizovana v srpnu jak pisete ale 23.9. 2016
Svoji spokojenost s dilem jsem vyjadroval neb byla. Dokud se po tom neprosly parkrat deti.
Hodnoceni jsem poslal po roce, nebot po roce mi od nejremeslniku prisla vyzva, abych ho napsal. Mail opet mohu dolozit.
Zdůvodů lživých obvinění snižuji hodnocení úroveň jednání z tří hvězdiček na jednu.
Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Dovolujeme si reagovat na hodnocení klienta. Ohledně bodu 1, je pravdou, že obrubník byl ve finále kratší o cca 1m, než byla potřeba. Bylo to z toho důvodu, že původně měl být obrubník pouze po okraj keřů a na poslední chvíli bylo změněno, že má být až za hranici keřů (tj. chybějící 1m). Co se týče bodu 2, snažili jsme se uspokojit podmínky klienta na co nejlevnější a funkční vrstvu kačírku, aby byla vhodná pro pohyb dětí v koutku. Samozřejmě, že časem děti kačírek rozryjí/přemístí/přeházejí a proto je po nějaké době textilie viditelná. Pokud by se klient ihned po zjištění, že je vrstva kačírku nedostačující pro pohyb dětí v koutku ozval, samozřejmě bychom se na místo přijeli podívat, vyhodnotili situaci a případně se domluvili na úpravě, popř. doplnění vrstvy kačírku. Klienta jsme museli týden urgovat na zaplacení zbylé částky a až po komunikaci, že dorazíme osobně pro hotovost, byla částka připsána na účet. Závěrem jen chceme doplnit informaci, která zde vůbec nezazněla. A to, že klient byl po celou dobu průběhu prací spokojený a neměl žádné výhrady. I při předání hotového díla nebyla vyslovena žádná námitka. Zakázka byla realizována v srpnu a proto je nám záhadou, proč se klient ozývá až po uplynutí 1roku od realizace. Je nám líto, že klient nebyl spokojen, ale je třeba se na věc podívat vždy z obou stran. Jaké byly požadavky klienta na práci v závislosti na částku, datum splatnosti apod. I přes všechna tato fakta přijímáme zodpovědnost za naši práci a proto jsme ochotni zakázku uvést do požadovaného stavu klientem. Děkujeme za pochopení. Reakce na úpravu komentáře klientem: Za tvrzení, že záloha nebyla zaslána se omlouváme. Byla poslána částka 3 000 Kč, jak klient uvádí. Nicméně zbylou část částky za realizaci (4890 Kč) jsme byli s klientem dohodnuti, že pošle na účet v den převzetí realizace (23.9.2016). 26.9.2016 jsme kontrolovali bankovní účet, kde nebyla částka připsána. Proto jsme klienta kontaktovali a žádali o uhrazení zbylé částky. 27.9.2016 jsme klienta kontaktovali znovu, s návrhem, že dorazíme pro hotovost osobně na místo. Poté nám klient napsal email 28.9.2016, že částku odeslal. Částka přišla až 30.9.2016 na účet. Mrzí nás, že musíme řešit tuto nepříjemnou komunikaci. Záleží nám na kvalitně odvedené práci a pokud nebyl klient spokojen s prací, měl se ihned ozvat a podat reklamaci. Dorazili bychom a vše napravili. Reagovat na realizaci s roční prodlevou nám přijde zvláštní a pokud klient nebyl spokojen, neměl čekat na vyzvání od portálu nejřemeslníci po 1 roce ale měl se nám ozvat ihned. Vše bychom uvedli do požadovaného stavu. Doplnění: S klientem jsme měli telefonický rozhovor a celou věc jsme si vysvětlili. Omluvili jsme se za nepřesné časové určení realizace a úhradu zálohy. Děkujeme za pochopení! Petr Exner Zahradyprofi