Chci začít
Ludmila K. řešil/a:

Oprava provedené práce v záruce

Vybral/a si řemeslníka Ladislav Krajňák, který to vyřešil na:
5,0

Tato reference bohužel nemá fotografie.

Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:

Dobrý den pane Krajňák,

včera jsme Vás čekali a nedostavil jste se, a protože jste ani nebral telefon či nenapsal sms, tak nás napadlo, zda jste v pořádku a něco se Vám nestalo?
Prosím pošlete nám zprávu, kdy co nejdříve budete moci přijít závadu odstranit.

Přeji hezký den Krišicová a pevné zdraví

Hodnocení práce zákazníkem:

Ještě týž den pan Krajňák přijel a dokončil opravu. Od té doby vše funguje jak má a jsme velice spokojeni.

Ověřené hodnocení

Potřebujete poradit?