Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Poptáváme dvě služby od šikovného řemeslníka či truhláře:
1. Rádi bychom rekonstruovali židle. Jedná se o čtyři židle s čalouněním na sedáku. Je potřeba je zbytelnit, aby se "negenglali", dále obrousit a obnovit lak, aby dřevo vypadalo hezky. Fotka židle v příloze.
2. Rádi bychom nechali vyrobit lavici. Nákres lavice je na obrázku v příloze. Jediná změna oproti nákresu jest, že podpěrypro opěrku a sedák nemusí být pod úhlem (30°), ale mohou být kolmé k podlaze.
Lavici bychom rádi nechali očalounit, což se dělá výrazně lépe, pokud bychom k čalouníkovi přepravovali jednotlivé kusy. Na těchto detailech bychom se domluvili osobně / telefonicky.
Budeme rádi za vaše nabídky.Více...
1. Rádi bychom rekonstruovali židle. Jedná se o čtyři židle s čalouněním na sedáku. Je potřeba je zbytelnit, aby se "negenglali", dále obrousit a obnovit lak, aby dřevo vypadalo hezky. Fotka židle v příloze.
2. Rádi bychom nechali vyrobit lavici. Nákres lavice je na obrázku v příloze. Jediná změna oproti nákresu jest, že podpěrypro opěrku a sedák nemusí být pod úhlem (30°), ale mohou být kolmé k podlaze.
Lavici bychom rádi nechali očalounit, což se dělá výrazně lépe, pokud bychom k čalouníkovi přepravovali jednotlivé kusy. Na těchto detailech bychom se domluvili osobně / telefonicky.
Budeme rádi za vaše nabídky.Více...
Hodnocení práce zákazníkem:
S výsledkem renovace židlí a provedení lavice jsme velice spokojeni a nemáme nejmenší výtku.
Cenově nás zakázka vyšla nakonec téměř na dvojnásobek, nicméně pan Pidra většinu věcí komunikoval dopředu a s naším souhlasem. Menší výtka patří pouze oleji a mořidlu, jejichž cenu jsme se dozvěděli až po zaslání výsledné faktury.
Komunikace byla ze strany pana Pidry poměrně neutrální, neřekl bych vysloveně prozákaznická.Ku příkladu:
Pan Pidra se nás otázal, jaké dřevo chceme na lavici použít s tím, že nejčastěji se používá borovice. Jakožto laici problematiky neznalí jsme tedy vybrali borovici.
Následně nám pan Pindra sdělil, že výsledek bude vypadat hrozně, protože každá část nábytku je z jiného dřeva, ale že naše přání samozřejmě splní.
Jako prozákaznickou komunikaci bych očekával například:
"Nejběžnější dřevo je borovice, ale židle jsou vyrobeny z buku, proto bych vám doporučil spíše buk. I tak bych ale rád upozornil na fakt, že opěrky jsou vyrobeny z překližky a jejich vzhled i odstín se může lišit od odstínu zbytku židle a lavice. Různé dřevo totiž mořidlo pojímá různě. Udělám vše pro to, aby odstín byl co nejjednotnější, i tak bych vás ale na tento fakt upozornil dopředu a poprosím vás o potvrzení, že s tímto omezením počítate. Předejme tak zbytečným překvapením či reklamacím."Více...
Cenově nás zakázka vyšla nakonec téměř na dvojnásobek, nicméně pan Pidra většinu věcí komunikoval dopředu a s naším souhlasem. Menší výtka patří pouze oleji a mořidlu, jejichž cenu jsme se dozvěděli až po zaslání výsledné faktury.
Komunikace byla ze strany pana Pidry poměrně neutrální, neřekl bych vysloveně prozákaznická.Ku příkladu:
Pan Pidra se nás otázal, jaké dřevo chceme na lavici použít s tím, že nejčastěji se používá borovice. Jakožto laici problematiky neznalí jsme tedy vybrali borovici.
Následně nám pan Pindra sdělil, že výsledek bude vypadat hrozně, protože každá část nábytku je z jiného dřeva, ale že naše přání samozřejmě splní.
Jako prozákaznickou komunikaci bych očekával například:
"Nejběžnější dřevo je borovice, ale židle jsou vyrobeny z buku, proto bych vám doporučil spíše buk. I tak bych ale rád upozornil na fakt, že opěrky jsou vyrobeny z překližky a jejich vzhled i odstín se může lišit od odstínu zbytku židle a lavice. Různé dřevo totiž mořidlo pojímá různě. Udělám vše pro to, aby odstín byl co nejjednotnější, i tak bych vás ale na tento fakt upozornil dopředu a poprosím vás o potvrzení, že s tímto omezením počítate. Předejme tak zbytečným překvapením či reklamacím."Více...
Ověřené hodnocení
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.