Firma provedla návštěvu, nacenila nabídku (se zpožděním), cena byla obratem akceptována. Termín realizace byl ze strany firmy několikrát odložen, kromě prvního případu již firma o odložení ani nedala předem vědět a vždy až po urgenci uvedla jiný termín. Nakonec od realizace úplně odstoupila. Nakonec vyřešeno vlastními silami.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Kalkulaci obdržel zákazník ještě téhož dne po návštěvě. Byl 2 krát informován o havárii vody a řešení následku,sám napsal, že počká do 29.10.2012 Bohužel se to nedalo časově stihnout z havárii většího rozsahu. Každý inteligentní člověk pochopí, že pokud někdo čeká do 29.10.2012 a nedá se to časově stihnout, tudíž si najde někoho jiného. Ve finále byl informován i v tom zmíněném datu. Podstatnější je řešit havárii vody, která znamenala mnohem větší nejen finanční následky. A že si to udělal sám, na základě jakých informací?