Dobrý den, potřebujeme opravit elektrickou troubu Bosch. Lze zapnout, nepřeje.
Jsem krajně s realizací. Velmi nedbale provedená oprava, přístroj stále nefunguje, reklamací odmítají, chování arogantní. Za mě již nikdy.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
S tímto hodnocením zásadně nesouhlasíme!! Oprava byla řádně provedena a chování technika bylo velmi vstřícné. Po opravě byla trouba zákaznici paní Koulové st. předvedena a plně odzkoušena ve všech funkcích. Byla plně funkční. Dále bylo technikem vysvětleno používání a nastavení trouby pro jednotlivé funkce ohřevu. Což si zákaznice vyzkoušela a souhlasila že trouba funguje (13.3.2013 v 15.20h). Byla také upozorněna že při výpadku proudu (což se podle informací zákaznice stalo před poruchou) je nezbytné nastavit na displeji čas aby u trouby plně fungovali všechny programy viz. uživatelský návod pro BOSCH HBC 84 E 653. Dne 13.3.2013 v 18.40h volala zákaznice technikovi že zapomněla jak nastavit troubu. Technik jí toto ochotně i mimo pracovní dobu znovu vysvětlil a zákaznice funkci požadovaného ohřevu nastavila a trouba fungovala. Žádná reklamace opravy nebyla požadována!! V případě že by byla tak technik bez odkladu reklamaci vyřídí. Upozornění pro zákaznici: nejprve si pečlivě prostudujte návod k použití Vaší mikrovlné trouby! Nikdo nejsme neomylní takže věříme že až se naučí svůj spotřebič ovládat tak bude vše v naprostém pořádku a nebude nutné křivě osočovat solidní firmy a jejich zaměstnance. S pozdravem tým Lemista s.r.o.