prosím o zaslání cenové nabídky na obě koupelny, WC a chodbu v 1.NP. Pak bychom ještě doplnili chodbu v 1.PP, kde zatím nemáme dlažbu vybranou. Celkově cca 150 m2.
Podlady zasílám v příloze.
1) půdorysy místností 1.NP a 2.NP
2) vizualizace koupelen (1.NP + 2.NP, WC nemáme)
3) odkaz na dlažby: /en/ac-collection/marvel-shine/calacatta-prestigio/polished-60x120-9-a4q1/, vše rozměr 120x60 cm, barvy dle vizualizace.
Místo realizace: 18200,Praha-Březiněves
Termín realizace: leden 2023
Děkuji a v případě dotazů jsem k dispozici.
Petr Kučera
Spolupráce s panem Přibem ze začátku probíhala poměrně dobře, i když doba realizace se prodloužila. Oproti původnímu plánu cca 5 týdnu na 3 měsíce (všechno nebylo vinou panaPřiba), ale fakticky mu práce trvá dlouho a je spíše z pomalejších řemeslníků. Třecí plochy nastaly v době, kdy se koupelny a WC finalizovaly. První upozornění přišlo ze strany elektrikářů, kteří dodělávali LED pásky do nik. Práce obkladače se jim nelíbila (zadní strana dlažeb kam se vkládaly profily bylo nerovné, okousané), a také jsme byli upozorněni na odštípnuté glazury na obkladech. Nutno říci, že vzhledem k tomu, že předtím v místnostech nebylo světlo, těchto defektů jsme si nevšimli. Některé obklady byly dokonce zaretušovány, tak abychom si toho nevšimli. Pan Přib se tvářil, že o ničem neví. Také použil novou neodzkoušenou techniku na umytí epoxidové spárovací hmoty, což ve výsledku vedlo k tomu, že obklady na sobě měly mapy a spárovačka nešla vyčistit. Vyzvali jsme tedy pana Přiba k vyčištění obkladů. Pan Přib přijel ještě s pomocníkem a snažil se obklady vyčistit. S výsledkem jsme ale nebyli spokojeni, takže jsme obklady vyčistili vlastními silami, což nám trvalo celý víkend od rána do večera. Chodbu, sklad a technickou místnost obkladač nevyčistil vůbec. To vše nás samozřejmě velmi rozlobilo a rozhodli jsme se, že budeme chtít předělat všechny obklady, kde jsou nějaké defekty (odštípnuté glazury). Ještě před tím, než jsme si všechno důkladně prošli, jsme panu Přibovi zaplatili přes 90% platby. Některé obklady jsou prasklé a otvory pro zařizovací předměty příliš velké, takže bude potřeba je předělat. Pan Přib od té doby nezvedá telefon a odmítá obklady vyměnit. Napsal pouze email, kde reklamaci neuznává a navrhuje odštípnuté obklady zaretušovat, což považujeme za nepřípustné i vzhledem k ceně obkladů (2.500 Kč/m). Závěrem bych každému, kdo má rád precizní práci, doporučil tomuto řemeslníkovi vyhnout velkým obloukem.Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Spolupráce Petrem Kučerou pro mě byla složitá a frustrující. Negativním hodnocením mě zastrašoval dopředu a obsahuje mnoho překroucených informací. Navíc jej zveřejnil, aniž by se mnou spolupráci jakkoli uzavřel.Považuji za zlomyslné zveřeňovat fotky něčeho, co jsem hodlal opravit, a nedat sem žádnou fotku většího celku (2 koupelny, chodby, sklep, schody) - foto jsem doplnil tedy sám. Při prvním sporu jsem navrhl posouzení práce odborníkem, to však pan Kučera odmítl. Petr Kučera se mnou jednal nadřazeně a vulgárně. Na pravou míru měl uvést, že jsem nezvedal telefon proto, protože jsem mu jasně napsal, že po posledním vulgárním telefonátu budu komunikovat zásadní věci jen oficiální písemnou cestou (odepisoval jsem denně a pečlivě). To se stalo p. Kučerovi nepohodlné a odmítl psát se slovy "na to je můj čas drahý". Z jeho jednání jsem získal dojem, že i kdybych zakázku dovedl do perfektního konce, zbylých 30 tisíc nikdy neuvidím. Před další prací jsem proto požádal o srovnání účtů za již odvedenou práci (nepočítal jsem reklamovanou část a počítal jsem slevu). Zde nastala patová situace. Petr Kučera to ignoroval a pouze diktoval další nesmyslné požadavky a vícepráce, které jsem měl dělat zdarma (např. odstranit epoxid. spárovačku kvůli barvě, kterou si ale sám vybral). K jeho hodnocení: 3měsíční zdržení nebylo jen mou vinou. Kučera sám zakázku x-krát odsunul (v poptávce má leden, začalo se v květnu) musel jsem tedy v průběhu realizace řešit zakázky které nešly přesunout. Při této ralizaci se použilo 6 druhů obkladů a dlažeb bez spárořezu, díky tomu se 4 × doobjednávaly chybějící obklady na které se opakovaně čekal. Dělal jsem vícepráce (vysekával obklady, když se p. Kučerovi nelíbil jeho vlastní návrh spárořezu) diky tomuto zásahu do již hotové práce vzniklo plno jiných poškození kvůli kterým začaly první konflikty. Dále jsem dělal neplánované práce (např. obložení schodiště s asi 20 kamenickými rohy). Ano, preferuji pečlivost nad rychlostí. V průběhu práce neměl pan Kučera žádné připomíky, práci reklamoval 2 měsíce po obložení. Zveřejňovat fotky kachlí, které praskly po nalepení (tedy ne mou vinou), je nefér, zvlášť když jsem souhlasil s výměnou. Dále jsou zde fotky několika kachlí s vadami o cca 0,5mm. Jednu jsem nabídl vysekat a zbytek se slevou upravit, ačkoli jsem pochyboval, zda se jedná ve všech případech o mou vinu (na stavbě se celé měsíce pracovalo a chodilo po nevyspárované dlažbě čím se zvyšuje riziko poškození), a zároveň jsem věděl, že defekty do 1mm by nebyly po zbroušení a použití opravné sady na obklady absolutně vidět. Požadavek obklad vysekat byl tedy neúměrný závažnosti vad a riziku. Mimo to, použití opravné sady je běžná praxe - byl jsem přítomen u luxusních zakázek jiných řemeslníků. Odvolávání se na elektrikáře je překvapivé, protože niku jsem naopak předělával po nich, když ji sami poškodili, což p. Kučera věděl.Pan Kučera sice vyžaduje perfektní práci ale příprava tomu neodpovídala. Petr Kučera na mě byl opakovaně sprostý a ponižoval mě. Týž den, kdy mi napsal, že se dohodneme k oboustranné spokojenosti, mě bez ohlášení vyhledával a zatěžoval věcí mé příbuzné. Na můj poslední mail se třemi návrhy, jak spor vyřešit, nereagoval. Místo toho zveřejnil hodnocení, kterým mi hrozil, že ho zveřejní. Výsledek mě mrzí, ale měl jsem upřímnou snahu se domluvit.