Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Dodávka a instalace bytových žaluzií do nových euro dřevěných oken.
Poptávám nabídku žaluzií ze dřeva, bambusu a hliníku, dle předložené nabídky/necenění se rozhodnu pro variantu.
Preferuji výběry barvy, materiálu a stylu/způsobu zachycení nejen dle předloženého vzorkovníku, ale i aktuální ukázky instalací a v ideálním případě návštěvu vzorkové prodejny.
Nabízíte též „celostínové“ žaluzie? Prosím nabídněte.
Orientační rozměry:
1) 50x102cm
2) 152x102cm
3) 184x191cm
4) 62x177cm
5) 52x177cm
6) 32x182cm
7)32x182cm
8) 52x177cm
9) 122x191cm
10) 82x191cm
11) 51x176cm
12) 51x176cm
13) 152x102cm
14) 50x102cm
DěkujiVíce...
Poptávám nabídku žaluzií ze dřeva, bambusu a hliníku, dle předložené nabídky/necenění se rozhodnu pro variantu.
Preferuji výběry barvy, materiálu a stylu/způsobu zachycení nejen dle předloženého vzorkovníku, ale i aktuální ukázky instalací a v ideálním případě návštěvu vzorkové prodejny.
Nabízíte též „celostínové“ žaluzie? Prosím nabídněte.
Orientační rozměry:
1) 50x102cm
2) 152x102cm
3) 184x191cm
4) 62x177cm
5) 52x177cm
6) 32x182cm
7)32x182cm
8) 52x177cm
9) 122x191cm
10) 82x191cm
11) 51x176cm
12) 51x176cm
13) 152x102cm
14) 50x102cm
DěkujiVíce...
Hodnocení práce zákazníkem:
Pan Matocha konkuruje cenou. Odpověď na mou poptávku byla rychle, detailně a cíleně zpracovaná + foto, nabídková cena 11 700Kč. Provedení zakázky je na dobré úrovni a nebýt tak říkající „rozvolněnosti“ a „zmatků“ p. M., mohlo být vše v naprostém pořádku.
Zaměření bylo bezchybné, až na to, že p. M. neměl s sebou metr, na všem jsme se domluvili i namém nadstandardním požadavku záměny Rondo lišt za bambusové lišty. Pan M. přislíbil, že si vše zjistí a v případě, že dodavatel dodá, vše namontuje. Domluva byla dobrá!
Dodavatel dodal, a p. M. se dal do práce. Zapomněl si své štafle, které jsem mu zapůjčil, proč ne. Nemohu říci, že za sebou zanechal nepořádek, obalový materiál si odvezl, ale předpokládal bych průběžné vysávání prachu od vrtání prakticky u stropu. Po odchodu jsem musel vyluxovat celý byt od dřevěného prachu, který byl prakticky všude! To nepovažuji za zcela profesionální postup! Toto bych byl schopen samo o sobě tolerovat. Z důvodů poškozené žaluzie (chyba výrobce) jsme se domluvili na výměně a domontáži po opravě mechaniky výrobcem. Dodaná barva řetízků a krytek mechanik byla jiná než původně domluvená, přestože jsem vybíral z připraveného vzorníku. Tuto chybu jsem toleroval, protože dodaná barva vypadala na rámech vkusně.
Přestože si p. M. měřil veškeré délky ovládacích řetízků, byly dodány u dvou oken jiné délky. Od té doby již dvakrát u mě p. M. byl a demontoval žaluzie, aby vyměnil dva krátké řetízky se slovy, že to opět dodavatel popletl a jsou opětovně krátké!. Štafle si již p. M. ke mně nebere se slovy, že si půjčí ty mé.
První návštěva (zaměření) 26. 3. 2014 (záloha 7 000Kč), druhá návštěva a výměna poškozené žaluzie 31. 3. 2014, po mé urgenci třetí návštěva a výměna řetízků 1. 4. 2014 (zaplatil jsem 2 000Kč se slovy, že posledních 2 000Kč zaplatím až po dokončení všech dodělávek), po mé opětovné urgenci čtvrtá návštěva a výměna řetízků 11. 7. 2014 (p. M. na mě vyprosil zbývajících 2 000Kč a ujistil mě, že dodělávky dokončí co nejdříve), dnes je 27. 8. 2014 a stále se mi p. M. neozval a nedomluvil si se mnou výměnu krátkých řetízků u dvou oken společně s předěláním jedné úchytky na vodící struny.
Tento veskrze osobitý způsob p. Matochy mě donutil se podělit s ostatními poptávajícími, přestože jsou žaluzie pěkné, kvalitní (IDS Climax) doufám, že dobře namontované, ale to vše kolem toho…
Zaměření bylo bezchybné, až na to, že p. M. neměl s sebou metr, na všem jsme se domluvili i namém nadstandardním požadavku záměny Rondo lišt za bambusové lišty. Pan M. přislíbil, že si vše zjistí a v případě, že dodavatel dodá, vše namontuje. Domluva byla dobrá!
Dodavatel dodal, a p. M. se dal do práce. Zapomněl si své štafle, které jsem mu zapůjčil, proč ne. Nemohu říci, že za sebou zanechal nepořádek, obalový materiál si odvezl, ale předpokládal bych průběžné vysávání prachu od vrtání prakticky u stropu. Po odchodu jsem musel vyluxovat celý byt od dřevěného prachu, který byl prakticky všude! To nepovažuji za zcela profesionální postup! Toto bych byl schopen samo o sobě tolerovat. Z důvodů poškozené žaluzie (chyba výrobce) jsme se domluvili na výměně a domontáži po opravě mechaniky výrobcem. Dodaná barva řetízků a krytek mechanik byla jiná než původně domluvená, přestože jsem vybíral z připraveného vzorníku. Tuto chybu jsem toleroval, protože dodaná barva vypadala na rámech vkusně.
Přestože si p. M. měřil veškeré délky ovládacích řetízků, byly dodány u dvou oken jiné délky. Od té doby již dvakrát u mě p. M. byl a demontoval žaluzie, aby vyměnil dva krátké řetízky se slovy, že to opět dodavatel popletl a jsou opětovně krátké!. Štafle si již p. M. ke mně nebere se slovy, že si půjčí ty mé.
První návštěva (zaměření) 26. 3. 2014 (záloha 7 000Kč), druhá návštěva a výměna poškozené žaluzie 31. 3. 2014, po mé urgenci třetí návštěva a výměna řetízků 1. 4. 2014 (zaplatil jsem 2 000Kč se slovy, že posledních 2 000Kč zaplatím až po dokončení všech dodělávek), po mé opětovné urgenci čtvrtá návštěva a výměna řetízků 11. 7. 2014 (p. M. na mě vyprosil zbývajících 2 000Kč a ujistil mě, že dodělávky dokončí co nejdříve), dnes je 27. 8. 2014 a stále se mi p. M. neozval a nedomluvil si se mnou výměnu krátkých řetízků u dvou oken společně s předěláním jedné úchytky na vodící struny.
Tento veskrze osobitý způsob p. Matochy mě donutil se podělit s ostatními poptávajícími, přestože jsou žaluzie pěkné, kvalitní (IDS Climax) doufám, že dobře namontované, ale to vše kolem toho…
Ověřené hodnocení
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.