Usetreno logo
Financování přímo
na míru vašemu projektu
Pomůžeme vám proměnit sny ve skutečnost.
Zjistit více

Vybrali jste vhodného řemeslníka? My vám pomůžeme sehnat peníze, kterými ho zaplatíte.

Předpokládaná výše vaší splátky1 093 Kč / měsíc *

Reprezentativní příklad: Úvěr ve výši 100 000 Kč, se splatností 45 měsíců a roční pevnou zápůjční úrokovou sazbou 3,99 % p.a. má měsíční splátku 2 400 Kč. Poplatek za zpracování úvěru: 2 000 Kč. Poplatek za vedení: 0 Kč. RPSN je 5,18 % a celková částka splatná spotřebitelem 107 990 Kč. Pojištění není povinné a platby na pojistné nejsou v RPSN zahrnuty.

Usnadnění Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Kancelářský nábytek – Zlín

Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: Kancelářský nábytek

Kategorie: Truhlářství a stolařství

Výroba a montáž kancelářského nábytku

ikona dodavatele Dodavatel: 49 referencí

Kancelářský nábytek

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí

Výroba kancelářského nábytku

ikona dodavatele Dodavatel: 18 referencí

Výroba a montáž kancelářského nábytku + jednacích stolů

ikona dodavatele Dodavatel: 138 referencí
478

vhodných firem v dosahu

registrovaných na tomto portálu.

Zlín změnit polohu celá ČR

Nahrává se mapa.
ikona pin Zadáním PSČ zjistíte, kolik firem
je ve vašem dosahu.
Loaderlite

Dobré reference na téma Kancelářský nábytek pro inspiraci

V kategorii Truhlářství a stolařství máme zhruba 3 tisíce referencí = víme, jaká firma z vašeho okolí je dobrá.

výroba a montáž kancelářského nábytku

výroba a montáž <em>kancelářského</em> <em>nábytku</em>
Výroba a montáž nábytku do kanceláře dle přesných specifikací a představy zákazníka.

Kvalita i jednání při zakázce velmi příjemné.

Stůl s komodou do zasedací místnosti

<em>Stůl</em> s komodou do <em>zasedací</em> <em>místnosti</em>
Dle požadavků zákazníka byl vytvořen stůl do zasedací místnosti o rozměru 2700*1400mm a komoda.

S panem jedlickou a jeho praci jsme nadmiru spokojeni. skvela komunikace i konzultace k vyberu materialu. vrele doporucuji.

Advokátní kancelář

Advokátní <em>kancelář</em>
Poptávka zněla: designově a prakticky vybavit advokátní kancelář. materiál ltd wodline mokka a wodline creme, abs hrany, kování hettich, hliníkové prosklené dveře, .... v kanceláři je: zásuvkový kontejner, dva samostatné stoly, prosklená skříň, dvě skříně na spisy, jedna...

S firmou pana jiřího musila - nábytek jsem velmi spokojena. ocenila jsem vstřícnost, flebilitu a schopnost vyslyšet přání zákazníka. zhotovený nábytek zcela odpovídá mé představě a návrhu -...
Další 3 reference

Jak se poptává Kancelářský nábytek?

Náš portál funguje v celé ČR, tj. i pro město Zlín a okolí. Inspirujte se ukázkami poptávek:

Výroba kancelářského nábytku

Poptáváme výrobu většího množství kancelářského nábytku + skříní do jídelny. realizace 2-3,2017. časově jsme flexibilní - osobní jednání, cenová nabídka, vizualizace. děkujeme.
Kancelářský nábytek, Zlín

Stěhování firmy

…v zasedací místnosti), lednici, 3 policové skříně a pohovku. Počítače, dokumenty atd. si přestěhujeme sami. Kancelář v Praze 5 disponuje větším výtahem a nachází se ve 2. patře. Termín stěhování 30.8.

Drobné řemeslné práce v kanceláři

Poptáváme řemeslníka na provedení drobných prací v kanceláři, konkrétně: - přivrtání 3 držáků - přivrtání věšáku na kabáty - přimontování zrcadla - odstranění 2 řad kachliček a vymalování této části místnosti.
Kancelářský nábytek, Olomouc

Stěhování nábytku

Poptávám přestěhování nábytku z ložnice (1 skříň a 3 komody) a obývacího pokoje (šatní skříň, obývací sestava, sedačka, pc stůl a tv stolek) se dvěma pracovníky v olomouci v rodinném domě v 1.patře. část bude třeba odvézt na sběrný dvůr. termín stěhování konec ledna. předem...
Kancelářský nábytek, Olomouc
Další 4 poptávky

Další zařazení

Související témata

Co potřebujete vyřešit? Např. Rekonstrukce střechy...
-

Nová poptávka

Předmět zadání*
Popis zadání*
PSČ zakázky*
Telefon*
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
*
Vložit přílohy Vložit přílohy více souborů označíte pomocí Shift nebo Ctrl + kliknutí

Max 25 příloh.
Povinné položky jsou označeny hvězdičkou: *

NEZÁVAZNÁ
A ZDARMA

Další informace

775 910 028

Potřebujete poradit?
Zavolejte nám v
po-pá 9-16h.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Časté otázky:

Které firmy dostanou můj kontakt? Jsou mé kontakty vidět veřejně?

Váš telefon ani e-mail nezveřejňujeme. Ani firmy jej s vaší poptávkou nedostanou, abyste měli kontrolu, kdo se s vámi může spojit. Od firem dostanete nabídku a pokud vás zaujme, jedním kliknutím si s firmou kontakty vyměníte a můžete se domluvit dál např. telefonicky nebo mailem.

Jak budu dostávat nabídky a za jak dlouho přijdou?

Nabídky vám přijdou mailem. Většinou dostanete první nabídku do 48 hodin, často však dorazí již během 24 hodin (v prac. dny). Pokud potřebujete něco urgentně, uveďte to prosím v popisu poptávky.

Co bude s poptávkou po zadání?

Poptávka bude schválena naším administrátorem. Pokud bude něco potřeba, bude vás kontaktovat. Schvalování probíhá v pracovní dny, o víkendu prosíme o strpení.

Proč nevidím schválenou poptávku na hlavní stránce mezi poptávkami?

Po schválení oslovujeme firmy postupně podle hodnocení. Chceme, abyste dostali především nabídky od vybraných firem, které jsou adresně osloveny, ne od firem, které právě přijdou na náš web.

K čemu jsou dobré přílohy?

K přiložení plánů (např. u staveb a rekonstrukcí), náčrtů představ (např. u nábytku), fotek stávajícího stavu (např. foto poškozené střechy) nebo příkladů cílového stavu (jaký zahradní altán si představujete). Čím je zadání konkrétnější, tím konkrétnější jsou i nabídky. Ušetří vám to čas při komunikaci s firmami a zvýší jejich zájem o danou zakázku.